torsdag 4. april 2013

Skitur etter påske





Sol frå klar himmel.  Løypene var perfekte og eg hadde heile skiløypa for meg sjølv !! Så stille og fint. Det var berre skuggen som var med og sjølvsagt Kaisa. (hunden) Påsketuristane hadde laga mange fine snøbenker - eg kunne berre velja og vraka. Kaffien frå termosen smaka heilt perfekt.
Trur jammen eg må ta ein tur i måro og. Lørdag er det visst slutt på finaværet.


Tap for all del ikke lysten til å gå.

Jeg går meg til det daglige velbefinnende

og går frå enhver sykdom.

Jeg går meg til mine beste tanker, og kjenner

ikke en tanke så tung, at man ikkje kan gå fra den.

Når man slik fortsetter å gå, så går det nok.
                                                                      Søren Kirkegaard

2 kommentarer:

  1. Kjempe koselig med flotte skiturer i flott vårvær!

    Klem vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det. Tok ein tur i dag og. Men lørdag blir det prikling. Gler meg. God helg og klem fra

      Kari

      Slett